Meer ondernemend gedrag bij je inhoudelijk sterke mensen...
We zetten onze praktijkervaring met plezier in
Dat doen we met drie overlappende thema's
In al onze programma’s helpen we organisaties meer ondernemend te worden. Op een manier die past bij de professionals. En daarbij spelen vaak een of meer van onderliggende doelen:
Opdrachtgevers vinden
Zijn je inhoudelijke mensen niet actief bij het vinden van (vervolg) opdrachten? deskundige mensen een rol bij het vinden van opdrachten.
Op een manier die bij ze past. Verder lezen …
Vertrouwd adviseur worden
Inhoud alleen is niet meer genoeg. Zorg dat je nog meer de partner van je klanten wordt. Zet je advies-vaardigheden zo in, dat je opdrachtgevers en collega’s tevreden worden en blijven. Meer weten…
Collega's vinden via je eigen mensen
Want de beste collega’s komen via het eigen netwerk. Verder lezen …

Gesprek deze week
Hi Team dreamfactory! Wat een mooi nieuws dat het nieuwe boek er is! Ik zou het heel graag willen lezen, en wel hierom: deze week heb ik nog een salesgesprek gevoerd met het U-model (zoals geleerd het Jump programma van Kirkman) toegepast en met succes. Ik heb in 2 telefoongesprekken en totaal 20 minuten praten een oplossing op een A4 gekregen én akkoord. Dat kon niet zonder jullie, maar daar zit nog veel meer omheen en met een nieuwe versie van dat boek zou ik graag nóg effectiever willen zijn in mijn werk. Anyway, alsnog de complimenten voor de skills die ik door jullie nu al heb, en wie weet dat er nog meer volgen met het nieuwe boek!
Pim Menkveld
Kyden
We staan je graag bij met onze expertise, ervaring en enthousiasme. We hebben programma’s waar zowel managers als professionals enthousiast over zijn. En die werken in de praktijk. Daar zijn we inmiddels zo zeker van dat we liefst werken op basis van resultaten die we samen van tevoren bepalen.