Meer ondernemend gedrag bij je inhoudelijk sterke mensen...
We zetten onze praktijkervaring met plezier in
Dat doen we met drie overlappende thema's
In al onze programma’s helpen we organisaties meer ondernemend te worden. Op een manier die past bij de professionals. En daarbij spelen vaak een of meer van onderliggende doelen:
Opdrachtgevers vinden
Zijn je inhoudelijke mensen niet actief bij het vinden van (vervolg) opdrachten? deskundige mensen een rol bij het vinden van opdrachten.
Op een manier die bij ze past. Verder lezen …
Vertrouwd adviseur worden
Inhoud alleen is niet meer genoeg. Zorg dat je nog meer de partner van je klanten wordt. Zet je advies-vaardigheden zo in, dat je opdrachtgevers en collega’s tevreden worden en blijven. Meer weten…
Collega's vinden via je eigen mensen
Want de beste collega’s komen via het eigen netwerk. Verder lezen …

Weer zo'n salestraining, dat gaat vast niet werken...
Op de kop af een jaar geleden is Dreamfactory begonnen met een groot aantal van ons enthousiast te krijgen voor het voeren van salesgesprekken en met het aanreiken van allerlei praktische tools en technieken om klanten te verleiden met ons in zee te gaan. Mijn eerste reactie: “hmm, weer zo’n sales training, daar heb ik er al een hoop van gehad, gaat niet werken, is niet mijn ding, maar goed ik doe wel mee”. Deze ochtend heb ik van 2 verschillende organisaties in Maastricht de toezegging gekregen dat ze met ons in zee willen. Een manager kent ons al van haar vorige baan, de ander is de directeur van een bouwbedrijf die we hebben leren kennen toen we bij een corporatie werkten. Van netwerkgesprek naar koopgesprek dus. Ondanks dat ik de technieken nog lang niet allemaal beheers en ze ook nog eens regelmatig in de verkeerde volgorde toepas of soms zelfs vergeet (sorry Maarten), zie je dus dat het werkt. Mijn tip: gewoon doen, oefenen, op je bek gaan, en nog een keer doen.
Fred Verhoog
P5COM
We staan je graag bij met onze expertise, ervaring en enthousiasme. We hebben programma’s waar zowel managers als professionals enthousiast over zijn. En die werken in de praktijk. Daar zijn we inmiddels zo zeker van dat we liefst werken op basis van resultaten die we samen van tevoren bepalen.