Opdrachtgever Tevreden

Van inhoudelijk expert naar adviserende partner

Ons eigen boek over hoe je de rol van vertrouwde adviseur kunt innemen.

Want met die vraag mochten we vele inhoudelijk sterke professionals helpen, zowel in profit, non-profit en in stafafdelingen.

In Opdrachtgever tevreden geven we antwoorden op vragen over dit boeiende onderdeel van het werk van adviseurs, advocaten, architecten, accountants, consultants, ontwerpers, ingenieurs, trainers en vele andere professionals.

Hoe zorg je dat je het recht verdient om jouw opdrachtgever de ongezouten waarheid te vertellen? Op zo’n manier dat hij je er ook nog dankbaar voor is?

Een kijkje in het boek

De achterflap

Veel professionals in de zakelijke dienstverlening zoals ingenieurs, juristen, HR-adviseurs, ICT-specialisten en anderen, weten veel van hun vakgebied. Maar die kennis alleen is niet genoeg om opdrachtgevers heel tevreden te maken. De manier waarop je adviseert, en met je opdrachtgever omgaat, is net zo belangrijk.

Dit boek geeft antwoord op vragen als:

  • Hoe zorg je dat opdrachtgevers naar je luisteren?
  • Hoe zorg je dat je met je opdrachtgever samen vooruit kijkt?
  • Hoe zorg je dat het hoger management je serieus neemt?
  • Hoe voorkom je dat de mantel der liefde de samenwerking gaat verstikken?
  • Hoe vergroot je vertrouwen?
  • Hoe ga je om met domme ideeën van je opdrachtgever?
  • Hoe haal je keihard resultaat, zonder dat je de relatie verpest?
  • Hoe kun je duidelijk zijn en tegelijkertijd respectvol?

Over de auteurs

Maarten van Os en Jan Willem van den Brink houden ervan als professionals en opdrachtgevers hun doelen bereiken en daarbij lekker samenwerken. Als mensen met plezier hun vakkennis inzetten en vrolijk zeggen waar het op staat.

De afgelopen jaren hebben ze duizenden inhoudelijk sterke professionals in vele organisaties geholpen bij het vinden en tevreden houden van klanten. Ze zijn beiden vennoot bij Dreamfactory. 

Wil je meer informatie over dit boek, of het direct bestellen? We verwijzen we je graag naar Managementboek.nl