Zet je inhoudelijk sterke mensen in bij:
We zetten onze praktijkervaring met plezier in.
Dat doen we met drie overlappende thema's
In al onze programma’s helpen we organisaties meer ondernemend te worden. Op een manier die past bij de professionals. En daarbij spelen vaak een of meer van onderliggende doelen:
Opdrachtgevers vinden
Zijn je inhoudelijke mensen niet actief bij het vinden van (vervolg) opdrachten? deskundige mensen een rol bij het vinden van opdrachten.
Op een manier die bij ze past. Verder lezen …
Vertrouwd adviseur worden
Inhoud alleen is niet meer genoeg. Zorg dat je nog meer de partner van je klanten wordt. Zet je advies-vaardigheden zo in, dat je opdrachtgevers en collega’s tevreden worden en blijven. Meer weten…
Collega's vinden via je eigen mensen
Want de beste collega’s komen via het eigen netwerk. Verder lezen …
Als je Dreamfactory belt, komt het goed
Gaby de Nijs, opleidingsmanager bij het Ministerie van Defensie en klant van het eerste uur. Binnen het agentschap dat de ICT van Defensie verzorgt, wilde men meer klantgericht gaan werken. Luisteren naar de klant, adviseren wat echt nodig was, én de strijd met commerciële aanbieders aangaan. Wij mochten daarbij helpen. En het compliment van Gaby is inmiddels voor ons een soort lijfspreuk geworden. Als je Dreamfactory belt, weet je dat het goed komt.
Gaby de Nijs
Ministerie van Defensie
We staan je graag bij met onze expertise, ervaring en enthousiasme. We hebben programma’s waar zowel managers als professionals enthousiast over zijn. En die werken in de praktijk. Daar zijn we inmiddels zo zeker van dat we liefst werken op basis van resultaten die we samen van tevoren bepalen.