Klanten aan het woord

Vaak horen we van deelnemers dat onze trajecten en workshops:

  • bijzonder praktisch zijn,
  • en tegelijk niet plat of glad, dat “we practice what we preach”.
  • erg leuk om mee te maken
  • dat er veel M&M’s zijn
  • en dat ze echt werken.

Tja, daar worden we blij van.

Hier een aantal quotes van deelnemers en opdrachtgevers waar we trots op zijn.

Pegels meer dan waard

De training heeft veel effect en de resultaten zijn duidelijk zichtbaar. “Pegels meer dan waard”. 

SMT software

van 20 naar ruim 100 opportunities

Hi Harriet, Hoe is het?  De vorige training hebben we elke consultant meegenomen om meer sales bewust te worden. Het resultaat was goed. De groep had in de eerste 5 maanden (voor de training) zo’n 20 opportunities gemaakt. Na de training had de groep twee maanden later ruim 100 opportunties aangemaakt. Groet van Chiel van Til
Chiel van Til

Plat4mation

geïnspireerd en heb veel geleerd

Hi Mijke, Hartelijk dank voor de e-mail, maar vooral voor alle hulp en kennis die je via deze cursus hebt ons gegeven. Het was geweldig je te ontmoeten… ik voelde me echt geïnspireerd en heb veel geleerd. We zullen samen met Stefanie doorgaan met de inspanningen en acties ondernemen. Ik wens je een fijne zomer en tot ziens Groetjes, Savina Taouki
Savina Taouki

Deerns

We gaan geen beer meer uit de weg

Samen met Anique hebben we de ‘croco’ training doorlopen, een traject waardoor work21ers heel anders naar commercie zijn gaan kijken, ervaringen worden gedeeld, successen gevierd en het heel leuk blijkt te zijn hierin samen te ontwikkelen en groeien en onze klanten nog beter kunnen helpen.
Gonny Vink

work21

twee mooie klussen

Hoi Jan Willem, Via deze weg wil ik je heel erg bedanken voor de inspirerende sessies en nuttige technieken die je mij hebt aangeleerd. Naast dat ik er zelf veel aan heb gehad heeft het voor RHDHV ook twee mooie klussen opgeleverd. Vriendelijke groet, Bart-Jan Vreman, Royal HaskoningDHV
Bart-Jan Vreman

Royal HaskoningDHV

Leuk onderdeel van mijn werk...

Sinds het traject heb ik gemerkt dat acquisitie eigenlijk gewoon een leuk onderdeel is van mijn werk. Ik keek er vroeger nogal tegenop, maar door de begeleiding en lekker nuchtere trainingsaanpak van Karin, merk ik nu dat ik het eigenlijk wel gewoon en leuk vind. Dat had ik een half jaar geleden niet gedacht
Merian Koekkoek, consultant

Het Energiebureau

Het is gewoon een onderdeel van mijn werk geworden

Je hebt me een veel zwaardere brug aangereikt tussen inhoud en sales, ipv het kleine loopbruggetje dat ik had. Ik heb commercie meer aan boord getrokken; en toen vervolgens het woord commercie weg gedaan; het is gewoon onderdeel van mijn werk geworden.

Quint Wellington Redwood

Weer zo'n salestraining, dat gaat vast niet werken...

Op de kop af een jaar geleden is Dreamfactory begonnen met een groot aantal van ons enthousiast te krijgen voor het voeren van salesgesprekken en met het aanreiken van allerlei praktische tools en technieken om klanten te verleiden met ons in zee te gaan. Mijn eerste reactie: “hmm, weer zo’n sales training, daar heb ik er al een hoop van gehad, gaat niet werken, is niet mijn ding, maar goed ik doe wel mee”. Deze ochtend heb ik van 2 verschillende organisaties in Maastricht de toezegging gekregen dat ze met ons in zee willen. Een manager kent ons al van haar vorige baan, de ander is de directeur van een bouwbedrijf die we hebben leren kennen toen we bij een corporatie werkten. Van netwerkgesprek naar koopgesprek dus. Ondanks dat ik de technieken nog lang niet allemaal beheers en ze ook nog eens regelmatig in de verkeerde volgorde toepas of soms zelfs vergeet (sorry Maarten), zie je dus dat het werkt. Mijn tip: gewoon doen, oefenen, op je bek gaan, en nog een keer doen.
Fred Verhoog

P5COM

Praktisch en bruikbaar

Ik moet zeggen dat er een aantal praktische en zeer bruikbare tips zijn uitgekomen. Het open zijn tegen je opdrachtgever en zaken in een vroeg stadium naar voren brengen hebben al het eerste meerwerk opgeleverd.
Tim Dielhoff, Adviseur

Oranjewoud

Ik was zeer sceptisch

Ik was zeer sceptisch over netwerkgesprekken. Verkopen vind ik een vies woord. Verkopers vind ik van die lastige mensen die alleen maar voor eigen gewin dingen doen. Maar op deze manier met mensen spreken, netwerken en mooie dingen samen doen geeft energie en is voor mij wel een eye-opener. Eigenlijk weet je het wel. Het is alleen zo dat je het in de waan van de dag niet doet.
Edwin van Putten

Bostec (onderdeel van Axians)

Zoveel eyeopeners

Ook ik kan Jan Willem van de Dreamfactory enorm aanbevelen. Zoveel eyeopeners, heb er dagelijks nog wat aan.
Rien Bosma

BosmaConsulting.nl

Als je Dreamfactory belt, komt het goed

Gaby de Nijs, opleidingsmanager bij het Ministerie van Defensie en klant van het eerste uur. Binnen het agentschap dat de ICT van Defensie verzorgt, wilde men meer klantgericht gaan werken. Luisteren naar de klant, adviseren wat echt nodig was, én de strijd met commerciële aanbieders aangaan. Wij mochten daarbij helpen. En het compliment van Gaby is inmiddels voor ons een soort lijfspreuk geworden. Als je Dreamfactory belt, weet je dat het goed komt.
Gaby de Nijs

Ministerie van Defensie