Klanten aan het woord

Vaak horen we van deelnemers dat onze trajecten en workshops:

  • bijzonder praktisch zijn,
  • en tegelijk niet plat of glad, dat “we practice what we preach”.
  • erg leuk om mee te maken
  • dat er veel M&M’s zijn
  • en dat ze echt werken.

Tja, daar worden we blij van.

Hier een aantal quotes van deelnemers en opdrachtgevers waar we trots op zijn.

Lekker praktisch

Lekker praktisch, en zeer toepasbaar resultaat.
Shira Bijlsma, HR consultant

Gemeente Hilversum

Meer resultaat in mijn gesprekken. Super waardevol!

Ha Mijke, ik wilde je heel graag bedanken voor de fijne, inspirerende en leerzame sessies. Het was een eyeopener om te merken hoe vast ik soms zit in bepaalde gesprekspatronen — en hoe jouw (simpele maar doeltreffende!) tips meteen zorgden voor meer resultaat in mijn gesprekken. Super waardevol! En los daarvan: jij bent gewoon een ontzettend leuk mens en een hele prettige trainer. Dankjewel voor je energie, je inzichten en je enthousiasme.
Marina Peters

Gemeente Pijnacker Nootdorp

Als je Dreamfactory belt, komt het goed

Gaby de Nijs, opleidingsmanager bij het Ministerie van Defensie en klant van het eerste uur. Binnen het agentschap dat de ICT van Defensie verzorgt, wilde men meer klantgericht gaan werken. Luisteren naar de klant, adviseren wat echt nodig was, én de strijd met commerciële aanbieders aangaan. Wij mochten daarbij helpen. En het compliment van Gaby is inmiddels voor ons een soort lijfspreuk geworden. Als je Dreamfactory belt, weet je dat het goed komt.
Gaby de Nijs

Ministerie van Defensie

Open sfeer van fouten mogen maken

Het was een prettig traject waarbij een open sfeer ontstond om in de geborgenheid van de groep te proberen (en fouten te mogen maken) en samen te zoeken naar verbetering. Dit heb ik als waardevol ervaren en komt zeker door de goede begeleiding van Karin.
David (consultant/project manager)

Royal HaskoningDHV

Leuk onderdeel van mijn werk...

Sinds het traject heb ik gemerkt dat acquisitie eigenlijk gewoon een leuk onderdeel is van mijn werk. Ik keek er vroeger nogal tegenop, maar door de begeleiding en lekker nuchtere trainingsaanpak van Karin, merk ik nu dat ik het eigenlijk wel gewoon en leuk vind. Dat had ik een half jaar geleden niet gedacht
Merian Koekkoek, consultant

Het Energiebureau

twee mooie klussen

Hoi Jan Willem, Via deze weg wil ik je heel erg bedanken voor de inspirerende sessies en nuttige technieken die je mij hebt aangeleerd. Naast dat ik er zelf veel aan heb gehad heeft het voor RHDHV ook twee mooie klussen opgeleverd. Vriendelijke groet, Bart-Jan Vreman, Royal HaskoningDHV
Bart-Jan Vreman

Royal HaskoningDHV

Commercie, ik ben het zelfs leuk gaan vinden!

Knap gedaan, deze training heeft mijn reserveringen tegen commerciële trajecten weggenomen. Ik ben het zelfs leuk gaan vinden!
Willem Kieviet

Van Aetsveld

Ik was zeer sceptisch

Ik was zeer sceptisch over netwerkgesprekken. Verkopen vind ik een vies woord. Verkopers vind ik van die lastige mensen die alleen maar voor eigen gewin dingen doen. Maar op deze manier met mensen spreken, netwerken en mooie dingen samen doen geeft energie en is voor mij wel een eye-opener. Eigenlijk weet je het wel. Het is alleen zo dat je het in de waan van de dag niet doet.
Edwin van Putten

Bostec (onderdeel van Axians)

Zoveel eyeopeners

Ook ik kan Jan Willem van de Dreamfactory enorm aanbevelen. Zoveel eyeopeners, heb er dagelijks nog wat aan.
Rien Bosma

BosmaConsulting.nl

Petje af voor mensen online betrekken

Ha JW, ik wil je nog even laten weten dat ik zeer onder de indruk ben hoe je onze groep online begeleidt. Ik maakte me echt zorgen of de training in de online versie wel effectief en leuk zou zijn. Maar het gaat heel goed!. Hoe jij met Zoom omgaat en iedereen online betrekt en laat oefenen vind ik werkelijk boven verwachting goed, petje af!
Rick van Lent, Business Manager

Andarr - onderdeel van House of Talents

Weer zo'n salestraining, dat gaat vast niet werken...

Op de kop af een jaar geleden is Dreamfactory begonnen met een groot aantal van ons enthousiast te krijgen voor het voeren van salesgesprekken en met het aanreiken van allerlei praktische tools en technieken om klanten te verleiden met ons in zee te gaan. Mijn eerste reactie: “hmm, weer zo’n sales training, daar heb ik er al een hoop van gehad, gaat niet werken, is niet mijn ding, maar goed ik doe wel mee”. Deze ochtend heb ik van 2 verschillende organisaties in Maastricht de toezegging gekregen dat ze met ons in zee willen. Een manager kent ons al van haar vorige baan, de ander is de directeur van een bouwbedrijf die we hebben leren kennen toen we bij een corporatie werkten. Van netwerkgesprek naar koopgesprek dus. Ondanks dat ik de technieken nog lang niet allemaal beheers en ze ook nog eens regelmatig in de verkeerde volgorde toepas of soms zelfs vergeet (sorry Maarten), zie je dus dat het werkt. Mijn tip: gewoon doen, oefenen, op je bek gaan, en nog een keer doen.
Fred Verhoog

P5COM

Combinatie van veiligheid en praktische tips

De combinatie van veiligheid en praktische tips brengt echt rendement in de praktijk.
Mw Stegeman

Stichting Duinhage