Klanten aan het woord
Vaak horen we van deelnemers dat onze trajecten en workshops:
- bijzonder praktisch zijn,
- en tegelijk niet plat of glad, dat “we practice what we preach”.
- erg leuk om mee te maken
- dat er veel M&M’s zijn
- en dat ze echt werken.
Tja, daar worden we blij van.
Hier een aantal quotes van deelnemers en opdrachtgevers waar we trots op zijn.
Combinatie van veiligheid en praktische tips
De combinatie van veiligheid en praktische tips brengt echt rendement in de praktijk.
Mw Stegeman
Stichting Duinhage
Praktisch en bruikbaar
Ik moet zeggen dat er een aantal praktische en zeer bruikbare tips zijn uitgekomen. Het open zijn tegen je opdrachtgever en zaken in een vroeg stadium naar voren brengen hebben al het eerste meerwerk opgeleverd.
Tim Dielhoff, Adviseur
Oranjewoud
van 20 naar ruim 100 opportunities
Hi Harriet, Hoe is het? De vorige training hebben we elke consultant meegenomen om meer sales bewust te worden. Het resultaat was goed. De groep had in de eerste 5 maanden (voor de training) zo’n 20 opportunities gemaakt. Na de training had de groep twee maanden later ruim 100 opportunties aangemaakt. Groet van Chiel van Til
Chiel van Til
Plat4mation
Het kan dus wél online
Goh wat heb ik een hoop energie gekregen van onze online teamdag gisteren. Gelachen en ook echt de diepte in, nogmaals: chapeau! Super interactief en persoonlijk. Wij zijn er blij mee.
Biance Küchler – Manager van team Klant en Markt
Ipse de Bruggen
Gesprek deze week
Hi Team dreamfactory! Wat een mooi nieuws dat het nieuwe boek er is! Ik zou het heel graag willen lezen, en wel hierom: deze week heb ik nog een salesgesprek gevoerd met het U-model (zoals geleerd het Jump programma van Kirkman) toegepast en met succes. Ik heb in 2 telefoongesprekken en totaal 20 minuten praten een oplossing op een A4 gekregen én akkoord. Dat kon niet zonder jullie, maar daar zit nog veel meer omheen en met een nieuwe versie van dat boek zou ik graag nóg effectiever willen zijn in mijn werk. Anyway, alsnog de complimenten voor de skills die ik door jullie nu al heb, en wie weet dat er nog meer volgen met het nieuwe boek!
Pim Menkveld
Kyden
Ik was zeer sceptisch
Ik was zeer sceptisch over netwerkgesprekken. Verkopen vind ik een vies woord. Verkopers vind ik van die lastige mensen die alleen maar voor eigen gewin dingen doen. Maar op deze manier met mensen spreken, netwerken en mooie dingen samen doen geeft energie en is voor mij wel een eye-opener. Eigenlijk weet je het wel. Het is alleen zo dat je het in de waan van de dag niet doet.
Edwin van Putten
Bostec (onderdeel van Axians)
Als je Dreamfactory belt, komt het goed
Gaby de Nijs, opleidingsmanager bij het Ministerie van Defensie en klant van het eerste uur. Binnen het agentschap dat de ICT van Defensie verzorgt, wilde men meer klantgericht gaan werken. Luisteren naar de klant, adviseren wat echt nodig was, én de strijd met commerciële aanbieders aangaan. Wij mochten daarbij helpen. En het compliment van Gaby is inmiddels voor ons een soort lijfspreuk geworden. Als je Dreamfactory belt, weet je dat het goed komt.
Gaby de Nijs
Ministerie van Defensie
Van 5 leads naar 2 mooie opdrachten
Ik heb als gevolg van de training veel ingrediënten op sales gebied in mijn rugzak zitten die ik in de praktijk probeer in te zetten/ toe te passen. Afgelopen periode heb ik op deze manier maar liefst 5 leads “gescoord” die uitgemond zijn in 2 mooie opdrachten! Dank dat je vooral de aanwezige deelnemers de juiste aandacht hebt gegeven!
Emiel Hessing – Programmamanager Customer Excellence
Conclusion
Meer plezier in commercieel werken
De workshop heeft weer nieuwe inspiratie gegeven. Ik zie dat de medewerkers het leergierig oppakken en er ook aardigheid in hebben. Dankzij de handvatten die je geeft, kunnen we beter in onze eigen kracht staan, hebben we plezier in commercieler werken en merken we ook dat het deuren opent.
Eldrid Bringmann
LUMC Boerhaave Nascholing
Ik had mijn bedenkingen
Hallo Anique, Ik wil toch even graag via deze terugkomen op de twee trainingen die ik bij je heb mogen volgen. De eerste was “Omgaan met lastige opdrachtgevers” en de tweede was “Profileren van jezelf en je team”. Ik had mijn bedenkingen. We moesten ons voor twee trainingen opgeven. Ik heb er zeker geen spijt van gehad. Ik kan met veel genoegen terugzien op beide trainingen. Ik heb er zeker wat aan gehad. Zowel voor mijn werk binnen de SVB als binnen mijn eigen bedrijf. Bij de eerste training kan ik mij goed herinneren hoe je, bij de eerste dag, het programma los liet en inging op wat er in de groep leefde. De tweede dag heb ik ook als zeer positief ervaren. Was een gevoel van een veilige omgeving. Dat heeft met jou te maken, maar ook met de samenstelling van de collega’s van die morgen. De tweede training heb ik zeer goed en prettig ervaren. Dit had zeker te maken met de kleine samenstelling. Goede oefeningen, goede feedback en zoals gisteren een zeer goed discussie. Ik wilde je deze feedback zeker niet onthouden. Met vriendelijke groet en tot ziens. Willem Wallet
Willem Wallet
SVB
Pegels meer dan waard
De training heeft veel effect en de resultaten zijn duidelijk zichtbaar. “Pegels meer dan waard”.
SMT software
Trusted Advisor
De Trusted AdvisorA training is voor mij een voorbeeld van hoe je training met praktijkervaring verbindt en daarmee resultaat bereikt
Stijn de Keijzer